Hvorfor du ikke bør lage websiden selv

I løpet av et par hektiske måneder i 2020 har jeg sluttført arbeidet med fire nye nettsider. Temaene for disse spenner fra fokus på start up og eiendomsutvikling til bedriftshelsetjeneste, kurs og foredrag i relasjonskompetanse, bemanning og mekanisk industri. 

Å det er dette som er så spennende! For det er så mye «gull» der ute i bedriftene som vi kan løfte frem med gode visualiseringer og et tydelig og spisset budskap.

Jeg pleier å si at den vanskeligste websiden jeg lager er den jeg gjør for min egen virksomhet. – Hvorfor det tenker du? Hun lever jo av å lage websider…

Jo, svaret er enkelt. Jeg har virksomheten min for langt under huden, og da er det vanskelig å distansere seg nok til å se hva som faktisk er de viktigste budskapene å få frem. For hva er egentlig kundene dine opptatt av? Hva vil de ha svar på? Hva utløser en handling hos dem? Hva forventer de seg når de besøker nettsiden din? Hva er det som får dem til å si wow! – Det er dette vi må finne svarene på, og da kan det være veldig nyttig å invitere inn en samarbeidspartner som evner å se din virksomhet fra utsiden.

Har din bedrift behov for å se på websiden med nye øyne? – Ta gjerne kontakt på cathrine@ccberli.no eller telefon 928 74 440.