Har nettsiden din evig holdbarhet?

Lytt til innlegget:

Den har selvfølgelig ikke det. Vi har listet opp noen tegn på at tiden kan være inne for å gjøre noe med nettsiden.

Siden ser utdatert ut

Hvis designet ser gammeldags ut, kan det gi et dårlig førsteinntrykk. Folk forventer moderne, brukervennlige nettsider, så hvis siden din ser ut som den er fra en annen tid, er det tid for en oppgradering.

Treg lasting

Hvis siden bruker lang tid på å laste, vil mange besøkende forlate den før de engang har sett innholdet. En rask nettside gir bedre brukeropplevelse og kan forbedre rangeringen på Google.

Ikke mobilvennlig

I dag bruker de fleste mobilen til å surfe. Hvis nettsiden din ikke fungerer bra på mobil, går du glipp av potensielle kunder.

Vanskelig å oppdatere innhold

Hvis det er tungvint å legge ut ny informasjon, som blogginnlegg, nyheter eller produkter, kan det være på tide å bytte til en plattform som gjør dette enklere.

Lav trafikk eller dårlige resultater

Hvis du ikke får den responsen du forventer fra nettsiden, som henvendelser eller salg, kan en oppgradering hjelpe. Kanskje du trenger bedre søkemotoroptimalisering (SEO) eller en mer brukervennlig side.

Endringer i virksomheten

Hvis bedriften din har vokst eller endret seg, kan det hende at nettsiden din ikke lenger representerer deg godt nok. En oppgradering kan sørge for at nettsiden matcher bedriftens nye retning.

Å oppdatere nettsiden din i tide kan forbedre både brukeropplevelsen og bedriftens synlighet.

Picture of Cathrine Coucheron Berli

Cathrine Coucheron Berli

Digital markedsfører/Webdesigner I Telefon 928 74 440 I E-post: cathrine@ccberli.no

Skroll til toppen